top of page

Fotografia XVII-XIX wieczna;)

Czasami człowiek w swoim życiu musi się nad czymś głębiej zastanowić. Ja taką sytuację miałem zwiedzając pałac w Wilanowie. Oglądając kolejne rzeźby, obrazy i pozostałości po tamtych dniach i chwilach natrafiłem na stojak z fotografiami. Złocony, ładny w stylu typowym dla tego XVII wiecznego pałacu i znajdujących się tam zdobionych świeczników. No właśnie fotografia w XVII wieku? Niby powstała w XIX. Od Pani z ekspozycji dowiedziałem się, że są to XIX wieczne zdjęcia. Chociaż niektórzy zwiedzający wykłócają się, że to XVII wiek;). Pomijając ten fakt i fakt że widziałem tylko dwa zdjęcia (stojak zepsuty) szczerze zachęcam do ich obejrzenia. Te które widziałem to naprawdę klimatyczne i przemyślane obrazy, bardzo dobre technicznie;)


Polecane
Najnowsze
bottom of page